Metsätilan määräalue myynnissä!

HONGISTONAHO (Hongistonahontie 289, Ruuhimäki)

Toivakan seurakunta kartoittaa ostajia myydäkseen osan Hongistonahon metsätilastaan. Myynti kohdistuu pihapiirin määräalueeseen, jonka koosta voi neuvotella seurakunnan kanssa. Koko metsätila (n. 30ha) ei ole myynnissä.

Myynniin piiriin kuuluvat rakennukset ovat hirsinen päärakennus, navettarakennus sekä ulkosauna/aitta (tästä linkki kaikkiin kuviin).

Tila sijaitsee omassa rauhassa ja metsän keskellä, eräpirtiksi miellettävissä. Seurakunta on tehnyt alueella laajoja metsähakkuita.

Tilalla on voimassa oleva sähköliittymä. Kaivoveden tilanteesta ei ole tällä hetkellä varmuutta.

Kirkkoneuvosto käsittelee mahdolliset tarjoukset 11.5.2023 kokouksessaan ja päättää, miten asiassa edetään.

Asiasta kiinnostuneet voivat jättää tarjouksensa tai kyselynsä hallintojohtaja Heikki Kankaalle (heikki.kangas@evl.fi / 0505943220).