Soi kunniaksi Luojan -konsertti

Su 5.3. klo 18 'Soi kunniaksi Luojan' -konsertti srk-kodilla. Kyösti Kytöjoki, Maisa Vester ja Andras Szabo. Vapaa pääsy, kolehti seurakunnan työlle.

Kaksi tunnettua gospellaulajaa tulee vierailulle Toivakkaan sunnuntaina 5.3. klo 18. Seurakuntakodilla järjestettävässä Soi kunniaksi Luojan-gospelkonsertissa kuullaan TV:stä, radiosta ja erilaisista gospeltapahtumista tuttuja laulajia Kyösti Kytöjokea ja Maisa Vesteriä. Säestäjänä heillä on ammattipianisti Andras Szabo.

Kahden laulajan toisistaan poikkeava ohjelmisto antaa illan musiikkiin sopivaa monipuolisuutta: Kyösti Kytöjoki laajentaa perinteisten gospelkappaleiden ohella ohjelmistoaan illan teemaan sopivilla kappaleilla kuten esim. ”Maailma on Kaunis” ja ”kuinka kaunista on”-kappaleilla.

Maisa Vester on valinnut konserttiin niitä kaikkein koskettavimpia ja syvimpiä tuntoja luotaavia gospeleita ja hengellisiä lauluja. Illan aikana kuullaan esim. ”Vain sinä tunnet minut Vapahtaja” sekä suomalaisen gospelmusiikin rakastetuimpiin lauluihin kuuluva ”Maan korvessa kulkevi lapsosen tie”.

Illan laaja ohjelmisto on hoitavaa, herättävää ja turvallista gospelin sanomaa tämän ajan ihmisille. Moni kuulee illan aikana montakin suosikkilauluaan. Tilaisuuteen on vapaa pääsy. Kerättävä kolehti tulee seurakunnan työn hyväksi.

2023-02-03 11:42:00.0