Harmonikkakonsertti kirkossa

Su 13.8. klo 14 harmonikkakonsertti Toivakan kirkossa. Harmonikkataitelija Vilma Wirén. Vapaa pääsy, ohjelma 10 euroa.

Vilma Wirén on 19-vuotias harmonikan soittaja ja lukiolainen Jyväskylästä. Hän on aloittanut harmonikan soiton 5-vuotiaana.

Kesällä 2021 hän voitti Ikaalisissa Sata Häme Soi –festivaalilla järjestettävän Kultainen Harmonikka –kilpailun. Hän sijoittui myös 1. sijalle Suomen Pelimannimestaruuskilpailuissa 2019.

Tällä hetkellä Vilma opiskelee Sibelius Akatemian nuorisokoulutuksessa musiikin tohtori Veli Kujalan johdolla. Hän on suorittanut siellä harmonikan soiton C-kurssitutkinnon.

Klassinen harmonikkahetki –konsertissa kuullaan Vilman omia suosikkikappaleita. Mukana on mm. Bachin, Mozartin, Scarlatin kappaleita mutta myös harmonikalle sävellettyä klassista musiikkia.

Konsertin kesto on noin 1 tunti.

2023-06-09 13:14:00.0