Toivoa Toivakkaan - diakonian paikalliskeräys

Tämä poikkeusaika on tuonut muutoksia monen perheen ja yksinasuvan talouteen: työttömyyttä, sairastumista, lisäkustannuksia mm. karanteenissa olemisen, etäopiskelun tai etätöiden vuoksi.

Monilla lapsiperheillä, eläkeläisillä, omaishoitajilla sekä työttömillä tilanne on ollut jo aikaisemmin haastava. Raha ei ole riittänyt perustarpeisiin ja nyt tilanne on kiristynyt entisestään.  Talousvaikeudet aiheuttavat epätasa-arvoisuutta, monenlaista huolta ja mielenterveysongelmia sekä velkaantumista. Ihmisten tukeminen on tärkeää ennaltaehkäisevää työtä paremman tulevaisuuden eteen.

Nyt voit auttaa suoraan Toivakan seurakunnan diakoniatyön kautta. Kaikki lahjoitetut varat käytetään kokonaisuudessaan osto-osoituksina elintarvikkeiden ja hygieniatuotteiden ostamiseen tai muun välttämättömän elämisen, kuten asumisesta, terveydenhoidosta tai opiskelusta aiheutuneisiin kuluihin.

TOIVAKAN SEURAKUNNAN KERÄYSTILI: FI70 5242 5220 0061 22
VIESTIKENTTÄÄN: TOIVOA TOIVAKKAAN

KIITOS KUN OLET MUKANA AUTTAMASSA!

Toivakan seurakunta / diakoniatyö. Toivakantie 46 41660 TOIVAKKA. FI70 5242 5220 0061 22, OKOYFIHH. Rahankeräyksellä kerättävät varat käytetään diakoniatyön toteuttamiseen ja diakoniatyön avustuskohteiden hyväksi. Poliisilta saadun keräysluvan numero RA/2020/638.

Lisätietoja diakoni Elina Sarlund / elina.sarlund@evl.fi / 040 716 4221

2020-06-08 12:29:00.0