Tiedote Toivakan kirkon korjauksesta

Toivakan kirkko peruskorjataan huhti-lokakuussa 2021. Korjauksen kohteena on vesikatto sekä seinien ulkorakenteet.

• Työmaalla työskentely tapahtuu pääosin arkisin klo 08-17.
  • Kirkko pidetään remontista huolimatta kesällä avoinna, aukioloajat ilmoitetaan myöhemmin.
  • Jumalanpalvelukset, kirkolliset toimitukset ja muut tilaisuudet hoidetaan sovitusti.
  • Kirkko suojataan sääsuojalla eli huputetaan kauttaaltaan.
  • Korjauksesta aiheutuu jonkin verran meluhaittaa, myös pöly-, liikenne- ja muut rakentamishaitat mahdollisia.
  • Työmaa-alue rajataan sekä kulkuväylät kirkkoon suojataan.

Kiitämme jo etukäteen naapureita ja kaikkia kirkkovieraita kärsivällisyydestä ja ymmärryksestä korjauksen aikana.

Lisätiedot: kirkkoherra Panu Partanen (panu.partanen@evl.fi, 040 554 6981), työmaavalvoja Jaakko Pöntiö, Vahanen Oy (040 - 675 4432, jaakko.pontio@vahanen.com), työpäällikkö Risto Ylönen, RPJP Rakennus Oy (040 713 6002, risto.ylonen@rpjp.fi).

Mahdolliset huomautukset hankkeen johdosta on toimitettava suoraan Toivakan kunnan rakennusvalvontaan viimeistään 18.3.2021 (jari.vuopio@toivakka.fi).

Tue Mar 02 11:39:13 EET 2021