Toivakan seurakunnan toimintalinjaus 6.12.2021 - 5.1.2022

ᴊᴜᴍᴀʟᴀɴᴘᴀʟᴠᴇʟᴜᴋꜱᴇᴛ ᴊᴀ ᴋɪʀᴋᴏʟʟɪꜱᴇᴛ ᴛᴏɪᴍɪᴛᴜᴋꜱᴇᴛ
Ei koronapassia. Kirkkoon otetaan kerrallaan enintään 100 hlöä.

ᴋᴏɴꜱᴇʀᴛɪᴛ & ᴋᴀᴜɴᴇɪᴍᴍᴀᴛ ᴊᴏᴜʟᴜʟᴀᴜʟᴜᴛ
Koronapassi käytössä (yli 16-vuotiailta). Ei osallistumisrajoituksia henkilömäärän suhteen.

ᴍᴜᴜᴛᴀ
Jos koronapassia ei käytetä, silloin seurakunnan tilaisuuksien henkilörajaus max. 50 hlöä (pois lukien rippikoulu, hartaudet ja diakoniaruokailut).

Suosittelemme maskien käyttöä tilaisuuksissamme sekä turvavälejä mahdollisuuksien mukaan.

Jumalanpalvelukset ja konsertit striimataan (facebook.com/toivakan.seurakunta)

---

Toivakan seurakunnan tilaisuuksiin saa tulla ainoastaan terveenä. Tämä on tärkein varotoimi. Tämä tarkoittaa, ettei osallistujilla saa olla COVID-19 oireita (nuha, yskä, kurkkukipu, hengenahdistus, lihaskivut, kuume, pahoinvointi, ripuli). Jos hengitystieoireita esiintyy tai on syytä epäillä tartuntaa, on syytä hakeutua viipymättä testiin.

Seurakunta tekee parhaansa, mutta ei voi taata toiminnoissaan tautivapaata aluetta. Kasvomaskien käyttöön annamme vahvan suosituksen. Maskien hankkiminen kuuluu osallistujille, mutta seurakunta on myös varautunut ylimääräisillä maskeilla.

Lapuan hiippakunnan koronaohjeet löydät kokonaisuudessaan täältä.

2021-12-06 22:05:49.0