Toivoa Toivakkaan -keräys

Vähävaraisilla lapsiperheillä, eläkeläisillä, omaishoitajilla sekä työttömillä elämäntilanne voi joskus olla haastava. Rahat eivät riitä perustarpeisiin. Talousvaikeudet aiheuttavat epätasa-arvoisuutta, huolta ja mielenterveysongelmia sekä velkaantumista. Ihmisten tukeminen on tärkeää ennaltaehkäisevää työtä. Autamme kaikkia avuntarpeessa olevia, Toivakassa asuvia (myös maahanmuuttajat)

Nyt voit auttaa suoraan Toivakan seurakunnan diakoniatyön kautta toisia toivakkalaisia!

Kaikki lahjoitetut varat käytetään kokonaisuudessaan osto-osoituksina elintarvikkeiden ja hygieniatuotteiden ostamiseen tai muun välttämättömän elämisen tukemiseen (asuminen, terveydenhoito, opiskelukulut). Järjestämme maksuttomia ruokailuja ja toteutamme diakonista toimintaa Toivakassa. Haluamme yhdessä kantaa vastuuta paikkakuntamme ihmisistä - kiitos kun autat!

TOIVAKAN SEURAKUNNAN KERÄYSTILI: FI70 5242 5220 0061 22
VIESTIKENTTÄÄN: Toivoa Toivakkaan

MobilePay: 19014

Toivakan seurakunta / diakoniatyö, Salomonintie 8, 41660 Toivakka. Keräyksen varat käytetään diakoniatyön toteuttamiseen ja avustuskohteiden hyväksi. Poliisilta saadun keräysluvan numero RA/2020/638.

Lisätiedot: diakoni Elina Sarlund / elina.sarlund@evl.fi / 040 716 422