Leskenlehdet

Lapset

Päivä- ja perhekerho toiminnasta

Seurakunnan varhaiskasvatus on kasteopetusta, jonka tehtävänä on tukea kotia lapsen kristillisessä kasvatuksessa. Päiväkerhossa lapsi opettelee erilaisia taitoja (askartelu, leikki, hartaushetket yms.) tasavertaisena ryhmän jäsenenä.

PÄIVÄKERHOILMOITTAUTUMINEN

Ilmoitukset osoitteeseen eija.kinnunen@evl.fi**@**. (Muista: lapsen nimi, synt.aika, vanhempien nimet, osoite/puh.nro) tai puh.nro 040 3566 543

PÄIVÄKERHORYHMÄT:

Kerhot ovat 3-5-vuotiaille lapsille. Ryhmät kokoontuu 1 kerta / viikko

Kerhon materiaalimaksu 15 €/syksy ja 15 €/kevät. ( sisarusalennus 5€)

Lisätietoa kerhosta lastenohjaajalta  Eija Kinnunen 040 3566543 tai eija.kinnunen@evl.com.  LOMALLA 26.2-3.3.2024 .

PERHEKERHO:

Perheiden arki on erillainen kaikilla ja vertaistuki on tärkeää. Tule rohkeasti mukaan tutustumaan aikuisiin ja lapsiin. :-)

Srk-kodilla perjantaisin klo 9.30-11.30.
Kahviraha 3 €/perhe/kerhokerta

Seuraa kirkollisia ilmoituksia ja facebookkia tai laita viestiä / soita  puh.040 3566 543.

OLKKARI ILTA: keskiviikko iltaisin klo 17.30-19.30!  Seuraa nettisivuja ja kirkollisia!

YHTEISTYÖ:

Päiväkodit  ( Touhuvakka & Ruuhiryhmis) ja esikouluryhmät ( Kirkonkylän ja Kankaisten koulu) vuoroviikoin hartaushetket.

Kevään ja syksyn aikana seurakunnassamme järjestetään muutamia perhekirkkoja. Katso jumalanpalvelustiedoista.

Kaste kantaa