Diakoniatyö

Seurakunnan työntekijöinä pyrimme parhaamme mukaan antamaan tukea elämän kriisien ja ongelmatilanteiden kohdatessa, mutta myös pienissä arkiasioissa.

Hävikkiruokaa ja taloudellista tukea on tarjolla vaikeassa tilanteessa oleville. Ota yhteyttä diakoniatyöntekijään. Varaudu selvittämään taloudellinen tilanteesi, ota mukaan tulo- ja menotiedot. Apu on tarkoitettu hätätilanteisiin ja vaikeassa asemassa oleville.

Voit varata keskusteluajan diakoniatyöntekijä , Elina Sarlundille.

Diakoni ottaa vastaan sovitusti seurakuntakodilla, Salomonintie 8. p. 040 716 4221 / elina.sarlund@evl.fi
​​​​​​

Voit auttaa paikallisia ihmisiä Toivoa Toivakkaan -keräyksen kautta.

Osallistu ja tule mukaan toimimaan:

Ota yhteyttä diakoni elina.sarlund@evl.fi, jos haluat olla mukana auttamassa heikoimmassa asemassa olevia tai sinulla on aikaa lukea, vaikka tekstejä tai toteuttaa diakonisia sanajumalanpalveluksia yhdessä diakoniavastuuryhmän kanssa. Jaamme yhdessä apua ja tukea yksinäisille ja vaikeassa elämäntilanteessa oleville.

Kaarnalaiva