Pienoispassio 12.4. - Kamarikuoro Hehku

Ti 12.4. klo 19 kirkkomusiikkia: Pienoispassio Matteuksen mukaan. Kamarikuoro Hehku. Vapaa pääsy Toivakan kirkkoon, kolehti Ukrainan hädänalaisille.

--

Pakahduttavan kaunis Getsemanen puutarhassa -pienoispassio on täällä taas. Tule ihastelemaan pääsiäisen sanoman suuruutta kauniin, tunteikkaan musiikin saattelemana.

Toivakan hieno puukirkko tarjoaa erinomaiset puitteet tämän teoksen esittämiseen ja kuulemiseen. Tervetuloa hiljentymään pääsiäisen tapahtumien äärelle.

--

Kamarikuoro Hehku on syksyllä 2016 perustettu kuoro, johtajanaan musiikkipedagogi Reetta Vasalampi. Hehkussa laulaa yli 30 musiikin harrastajaa, joista osa on alan opiskelijoita ja ammattilaisia. Kuoron yhteinen päämäärä on laulamisen ja musiikin riemu ja sen välittäminen myös kuulijoille. Tavoitteena on kehittää toimintaa pitkäjänteisesti ja valmistaa uusia ohjelmistoja esitettäväksi konserteissa ja äänitteillä. Repertuaariin kuuluu monipuolisesti erilainen suomalainen kuoromusiikki ja kirkkomusiikki.

2022-03-30 13:46:00.0