Kevään tarinaa -musiikki-ilta

Su 21.4. klo 18 Kevään tarinaa -musiikki-ilta srk-kodilla. Laulu Kyösti Kytöjoki & Maria Hotti, piano Andras Szabo. Vapaa pääsy, kolehti seurakunnan työlle.

---

Kevään tarinaa –musiikki-ilta on puhetta sydämille valosta ja toivosta laulujen kautta. Tarvitsemme tänä aika synkeänä maailman aikana todellista valoa, sanoihan Vapahtaja itse, että hän on maailman valo.

Iltaan liittyy myös pieniä tarinoita laulujen lomassa. "Toivomme, että iltaamme on matala kynnys", toteavat molemmat artistit Kyösti Kytöjoki ja Maria Hotti.

Säestyksestä huolehtii musiikin ammatilainen pianisti Andraz Szabo. Illan ohjelmisto on raikasta ja voimaannuttavaa gospelia. Iltaan on vapaa pääsy, mutta voit halutessasi antaa kolehdin seurakunnan työlle.

2024-04-11 15:34:45.0