Leo Louhivaaran 70-vuotiskonsertti su 20.3. klo 11:30 seurakuntakodilla

Su 20.3. klo 11.30 srk-kodilla Leo Louhivaaran 70-vuotisjuhlakonsertti: Lauluni aiheet.

Vapaa pääsy, kolehti Suomen Raamattuopistolle. Striimi: facebook.com/toivakan.seurakunta

---

Leon musiikkiura alkoi nuorena rokkarina. Myöhemmin mukaan tuli iskelmämusiikki ja opinnot Tampereen konservatoriossa. Leo valittiin tangoprinssiksi Seinäjoella 1989. 1990-luvun puolessa välissä tyhjyyden keskellä Jumalan armo kirkastui Leolle ja kuvioihin tuli hengellisen musiikin esittäminen. Konsertissa kuullaan läpileikkaus Leon valitsemista tutuista ja kauniista lauluista.

Tilaisuuteen on vapaa pääsy. Kolehti Suomen Raamattuopiston työn tukemiseen. järj. Toivakan seurakunta ja Suomen Raamattuopisto. - Olet lämpimästi tervetullut!

2022-03-13 17:51:39.0